احزاب مذهبی و سیاسی پاکستان سخنان عمران خان، نخست وزیر پاکستان در مورد بی بندوباری، فحشا و برهنگی را کاملاً تأیید کرده و دلیل اصلی آن را افزایش موارد تجاوز جنسی عنوان نموده اند

     احزاب مذهبی  و سیاسی پاکستان سخنان عمران خان، نخست وزیر پاکستان در مورد بی بندوباری، فحشا و برهنگی را کاملاً تأیید کرده و دلیل اصلی آن را افزایش موارد تجاوز جنسی عنوان نموده اند.

     بر اساس گزارش رسانه ها، رهبران مذهبی و سیاسی پاکستان ضمن اعلام حمایت کامل خود از بیانیه عمر ان خان، نخست وزیر پاکستان گفتند: موضوع مهمی را نخست وزیر پاکستان مورد اشاره قرار داده و این موضوع بسیار واضح است و در مورد آن دو نظر وجود ندارد.

     در بیانیه مشترکی گفته شد: شکی نیست محتوایی که از طریق رسانه ها نمایش داده می شود باعث گسترش بی بندوباری، فحشا و برهنگی در جامعه است.

     در این بیانیه آمده است همان بی بندوباری،  فحشا و برهنگی که در رسانه ها نشان داده می شود باعث افزایش حوادث و تجاوز جنسی در جامعه است و عمران خان، نخست وزیر پاکستان به همین موضوع اشاره کرده و از اظهارات و موضع وی در اجتماعات روز جمعه به طور کامل پشتیبانی و حمایت خواهد شد.

     در بیانیه مشترک رهبران مذهبی و سیاسی آمده که عمران خان هرگز زنان را مسئول بی بندوباری، برهنگی و فحشا ندانسته است و هر شخصی که مقصر باشد و باعث گسترش رفتار نادرست باشد، اقدام وی مذموم است.

     در این بیانیه به نقل از قرآن آمده است؛ قرآن کریم به وضوح از مردان خواسته است که چشم هایشان را پایین نگه دارند و زنان نیز خود را با چادر بپوشانند. سخنان عمران خان را افراد خاص مورد انتقاد قرار دادند و این اقدام آن ها به شدت محکوم می گردد.

     این بیانیه از سوی علما وابسته به مکاتب مختلف از جمله؛ حافظ محمد طاهر محمود اشرفی، مولانا محمد شفیع قاسمی و مولانا اسد زکریا قاسمی و سایر علما منتشر شده است.   

ملاحظه:

     عمران خان، نخست وزیر پاکستان بی بندوباری، برهنگی و فحشا را یکی از دلایل افزایش تعداد موارد تجاوز جنسی عنوان کرده بود و در برنامه پرسش و پاسخ تلفنی گفته بود: اگرچه دولت قوانین سختگیرانه ای راجع به تجاوز جنسی وضع کرده است، اما باید دلایل افزایش چنین جنایاتی را در نظر گرفت که یکی از آن ها بی بندوباری، برهنگی و فحشا است.

کد خبر 6449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =