آمنه الیاس بازیگر هنرمند پاکستان از بیانیه عمران خان انتقاد کرده و گفت: ناامید شدیم، آسیب دیدیم و دلمان شکست.

     آمنه الیاس از بیانیه عمران خان انتقاد کرده و گفت: نا امید شدیم، آسیب دیدیم و دلمان شکست.

     براساس این گزارش، آمنه الیاس، بازیگر زن پاکستانی از سخنان عمران خان، نخست وزیر پاکستان انتقاد کرده و گفت: با اظهارات عمران خان، نخست وزیر پاکستان خساراتی وارد می شود که ایشان متوجه نیست.

     وی طی پیام ویدئویی در اینستاگرام گفت: از نخست وزیر پاکستان درخواست می شود لطفاً نظر خود را کاملاً توضیح دهند. وی خطاب به نخست وزیر گفت: آن قدر به بی بند و باری، فحشا و برهنگی تمرکز می کنید که اگر پنجاه درصد از آن را به قانون تمرکز کنید و قانون را اعمال نمائید، قطعاً از بی بندوباری، فحشا و برهنگی جلوگیری می شود.

     این بازیگر در ادامه گفت: بعد از محمد علی جناح (بنیانگذار پاکستان) و بوتو (ذوالفقار علی بوتو بنیانگذار قانون اساسی کشور)، شما تنها نخست وزیری هستید، که کل پاکستان حرف شما را گوش می دهد. شما گفتید، سریال ارطغرل غازی (سریال ترکیه ای) را تماشا کنید، همه آن را دیدند. شما خواستید جوانان هر ماه کتاب خاصی بخوانند، همه این کار را کردند. من فکر کردم شما به اندازه مودی (نخست وزیر هند) و ترامپ حساس نیستید، بنابراین من به شما رأی دادم.

    وی گفت: شما عادتاً از حرف خود برمی گردید و لطفاً از حرف خود برگردید و اظهارات خود را پس بگیرید و در غیر این صورت حداقل برای من شما نخست وزیر نیستید.

    آمنه الیاس همچنین عمران خان را "تیگ" کرده و نوشت: نا امید شدیم، آسیب دیدیم و دلمان شکست.

    لازم به ذکر است، عمران خان، نخست وزیر پاکستان بی بند و باری، برهنگی و فحشا را یکی از دلایل افزایش تعداد موارد تجاوز جنسی عنوان کرده بود.

    وی در برنامه پرسش و پاسخ تلفنی گفته بود: اگرچه دولت قوانین سختگیرانه ای راجع به تجاوز جنسی وضع کرده است، اما باید دلایل افزایش چنین جنایاتی را در نظر گرفت که یکی از آن ها بی بند و باری، برهنگی و فحشا است.

     ملاحظه:

    براساس گزارش دیگری این روزنامه، رهبران مذهبی و سیاسی پاکستان از جمله حافظ محمد طاهر محمود اشرفی، مولانا محمد شفیع قاسمی و مولانا اسد زکریا قاسمی و سایر علما طی بیانیه مشترکی از بیانیه عمران خان نخست وزیر پاکستان در خصوص موضوع بی بند و باری، برهنگی و فحشا که عامل اصلی گسترش تعداد تجاوز جنسی در کشور است حمایت کرده اند و انتقاد مخالفین را محکوم کردند.

کد خبر 6485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =