توافق نامه ای برای افتتاح مراکز تجاری مرزی بین پاکستان و ایران حاصل شد و ایران و پاکستان برای تلاش مشترک، علیه اسلام هراسی نیز توافق کردند.

      توافق نامه ای برای افتتاح مراکز تجاری مرزی بین پاکستان و ایران حاصل شد و ایران و پاکستان برای تلاش مشترک، علیه اسلام هراسی نیز توافق کردند.

       براساس این گزارش، مراسم امضای تفاهم نامی روز چهارشنبه در وزارت امور خارجه تهران برگزار گردید. در این مراسم، مخدوم شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان از سوی پاکستان و جواد ظریف، وزیر خارجه ایران از سوی ایران تفاهم نامی را امضاء کردند.

       پیش از این مخدوم شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با دکتر حسن روحانی، رئیس جمیور ایران خواستار بهبود روابط دوجانبه با پاکستان در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، و مدیریت مرزی شده بود.

      براساس این گزارش، وزارت امور خارجه پاکستان، گفتگوهایی در سطح هیأت های وزیر امور خارجه پاکستان و همتای ایرانی وی روز چهار شنبه در تهران انجام شد.

      همچنین پاکستان و ایران با مشارکت مقامات افغانی برای خروج نیروهای خارجی از افغانستان و برقراری صلح و ثبات پایدار در آن کشور توافق کردند. هر دو کشور توافق کردند با مشارکت یکدیگر برای میار روند اسلام هراسی سعی و تلاش خود را ادامی دهندیس.

کد خبر 6587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =