کاروان صلح کمیته اتحاد بین مسلمین پنجاب، جهت تامین صلح و امنیت در ماه محرم الحرام به رهبری عبدالخبیر آزاد، رئیس کمیته مرکزی رویت استهلال پاکستان، همراه تعداد زیادی از علما برجسته تمامی فرق اسلامی و مشایخ به منطقه ساهیوال رسید.

      در منطقه ساهیوال عبدالخبیر آزاد ریاست جلسه کمیته اتحاد بین مسلمین منطقه  ساهیوال را بر عهده داشت.

     در این جلسه بخشدار منطقه ساهیوال، مدیر اجرایی بخش اوقاف، رئیس پلیس  منطقه ساهیوال، علما، مشایخ و رهبران کمیته های امنیت منطقه ای حضور داشند.

     عبدالخبیر آزاد طی سخنانی در این جلسه گفت: ایجاد صلح و امنیت در کشور بر عهده همه مردم است. وی گفت: باید علما و مشایخ همه فرق اسلامی متحد شده و وحدت بین مسلمین را تقویت کنند. پیام پاکستان نیاز عصر حاضر است و بسیار ضروری است.

     وی گفت: علما و مشایخ همه فرق اسلامی باید نقش کامل خود را در تأمین صلح در ماه محرم و صفر ایفا کنند. همچنین نقش ارتش پاکستان نیز برای صلح قابل توجه است و ما از آن قدردانی می کنیم.

    وی تصریح کرد: به این قانون طلایی پایبند باشید: "مذهب خود را ترک نکنید و با مذهب دیگران کاری نداشته باشد".

    نمایندگان منطقه ساهیوال طی سخنرانی های خود گفتند: منطقه ساهیوال همیشه مهد صلح و امنیت بوده است و شما می توانید از جانب ما به عثمان بزدار، سروزیر ایالت پنجاب اطمینان دهید که علما، مشایخ و مردم همه مکاتب فکری منطقه ساهیوال برای صلح و امنیت همراه ما و شما هستند.

        توضیح:

     دولت پنجاب تحت رهبری کمیته های اتحاد بین مسلمین پنجاب جهت ایجاد صلح و امنیت در ماه محرم کاروان های صلح را تشکیل داده و به مناطق مختلف این ایالت اعزام نموده است. این کاروان ها تحت عنوان کاروان صلح، با رهبران کمیته های صلح منطقه ای دیدار کرده و طی برگزاری جلسه کمیته های اتحاد بین مسلمین در آن مناطق به علما و مشایخ تمام فرق های اسلامی برای ایجاد صلح، امنیت و حدت اسلامی در ماه محرم تاکید می کنند.

کد خبر 10914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =