بازگشایی مرکز فرهنگی ج.ا.ایران در شهر موستار بوسنی و هرزگوین

مرکز فرهنگی ج.ا.ایران در شهر موستار بوسنی و هرزگوین با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان، ماریو کوردیچ شهردار شهر موستار، دینو ماکسومیچ امام اصلی و نماینده جامعه اسلامی این شهر، حسین دیوسالار دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمد حسین انصاری رایزن فرهنگی کشورمان با هدف ایجاد فضای فرهنگی و آموزشی برای تقویت پیوندهای فرهنگی میان دو کشور افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه علاوه بر رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سفیر و رایزن فرهنگی سفارت کشورمان، شهردار موستار و امام اصلی این شهر نیز به سخنرانی پرداختند.

بازگشایی مرکز فرهنگی ج.ا.ایران در شهر موستار بوسنی و هرزگوین

در افتتاحیه این مرکز از نمایشگاه آثار هنری قرآنی شامل تذهیب و نگارگری استاد حسن محمدی و نمایشگاه دائمی میراث زبان و ادبیات فارسی در بوسنی و هرزگوین و جهان رونمایی شد.

بازگشایی مرکز فرهنگی ج.ا.ایران در شهر موستار بوسنی و هرزگوین

این مرکز شامل کتابخانه، کلاس‌های آموزشی و محل برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و صنایع دستی بوده و با توجه به نزدیکی به پل تاریخی و بخش گردشگری شهر موستار می‌تواند به مرکز معرفی هنر، فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی کشورمان در بوسنی و هرزگوین تبدیل شود.

کد خبر 20006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =