جشنواره «خیزش هنر زنان» در سارایوو، بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد

این جشنواره از ۱۷ تا ۲۱ ماه سپتامبر به مقصود ایجاد یک پلتفرم برای هنرهای زنان در منطقه و به رسمیت شناختن تلاش های آنان در عرصه هنر می‌باشد.

در این جشنواره، هنرمندان زن از سراسر بوسنی و هرزگوین و جهان حاضر شدند تا هنرهای خود را به نمایش گذارند. برنامه های فستیوال شامل کنسرت، تئاتر، هنرهای زیبا و پوسترهای هنری بود.این جشنواره به عنوان یک پلتفرم برای هنرهای زنان در منطقه و به رسمیت شناختن تلاش های آنان در عرصه هنر می‌باشد و سعی دارد تا به هنرمندان زن در منطقه کمک کند تا به این عرصه ورود کنند و به نمایش گذارند.این جشنواره همچنین به عنوان یک پل برای برقراری ارتباط بین هنرمندان زن در منطقه است و سعی دارد تا به ایجاد یک جامعه هنری زنانه کمک کند.
جشنواره توسط دولت سوئیس و حمایت برادران راکفلر،  جشنواره فورم ZFD بوسنی هرزگوین، موزه هنرهای نمایشی و ادبیات، انستیتو گوته در بوسنی هرزگوین، و مجله گراچیا برگزار می‌شود.پشتیبانی رسانه‌ای فستیوال توسط پرتال رادیوسارایوو و رادیو آنتنا است.در مجموع، فستیوال هنرهای زنان در سارایوو یک رویداد مهم در منطقه است که به هنرمندان زن کمک می کند تا به این عرصه ورود کنند و آثار خود را به نمایش گذارند.

منبع: رادیو سارایوو - 1403/3/30

کد خبر 20011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =