طلاق در پاکستان در حال افزایش است و ۱۹۰ نفر از زنان از نحوه دیدگاه همسر و خانواده خود خسته شده و برای طلاق خلع به دادگاه مراجعه کرده اند.

       طلاق در پاکستان در حال افزایش است و ۱۹۰ نفر از زنان از نحوه دیدگاه همسر و خانواده خود خسته شده و برای طلاق خلع به دادگاه مراجعه کرده اند.

       دادگستری ویژه خانواده شهر راولپندی، طی ابلاغیه های صادره طرفین را احضار کرد.

       براساس گزارش روزنامه نوای وقت، ۱۹۰ زن در دادگستری های ویژه خانواده در شهر راولپندی، ماه گذشته ادعاهای جداگانه ای را از طریق وکلای قانونی خود برای طلاق خلع و حضانت فرزندان ثبت کردند و اظهار داشتند: زمانی که خانواده همسر برای خواستگاری آمد، گفت: پسر آن ها مجرد و مشغول به کار است و خواسته های همسرش را پس از ازدواج برآورده می کند، اما هنگامی که ازدواج انجام شد، مشخص شد که شوهر بی کار است و هیچ شغلی ندارد، لذا نمی توانم با وی زندگی کنم و دادگستری باید برای صدور طلاق خلع حکم داده و جهیزیه  و فرزندان کودک را برگرداند.

        از سوی دیگر، ۶۰ مرد نیز در ماه گذشته ادعاهای جداگانه ای را در دادگستری های ویژه مطرح کردند و گفتند: ازدواج آن ها طبق شرع انجام شده و پس از ازدواج نگرش همسر برای مدتی خوب بود، اما بعداً تغییر کرد و همیشه بداخلاق است و به بچه ها فحش می دهد.

        علی رغم، نگرش غیر مناسب همسرم با احترام هر آرزوی مشروع وی را برآورده کردم، اما اکنون وی عصبانی شده و به خانه پدر و مادرش رفته است.

       با اینکه برای صلح و سازش بزرگان خانواده را فرستادم ولی وی قبول نکرد، لذا درخواست می شود دستور دهید تا همسرم به خانه خود برگردد.

کد خبر 6569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =