واکسیناسیون کودکان ۱۲ تا ۱۷ ساله مدرسه‌ای در مراکز داکا آغاز شده است. زاهد ملک، وزیر بهداشت و دکتر دیپو مونی، وزیر آموزش و پرورش صبح روز دوشنبه این برنامه را در مدرسه و دانشکده "ایده آل" در منطقه "متیجهیل" پایتخت افتتاح کردند. وزیر بهداشت در این مراسم گفت: به دانش آموزان واکسن فایزر و مدرنا داده می شود. در این مقطع برنامه ای برای واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال وجود ندارد.

روزنامه انقلاب، چاپ داکا، ۱ نوامبر: واکسیناسیون کودکان ۱۲ تا ۱۷ ساله مدرسه‌ای در مراکز داکا آغاز شده است. زاهد ملک، وزیر بهداشت و دکتر دیپو مونی، وزیر آموزش و پرورش صبح روز دوشنبه این برنامه را در مدرسه و دانشکده "ایده آل" در منطقه "متیجهیل" پایتخت افتتاح کردند. وزیر بهداشت در این مراسم گفت: به دانش آموزان واکسن فایزر و مدرنا داده می شود. در این مقطع برنامه ای برای واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال وجود ندارد.
 
دیپو مونی وزیر آموزش و پرورش گفت گفت: هرچه زودتر برنامه واکسیناسیون موفقیت آمیز باشد، زودتر می توانم فعالیت های آموزشی تمام عیار را راه اندازی کنم. در حال حاضر ۲۱ استان تعیین شده اند. آمادگی کافی برای واکسناسیون وجود دارد. انشالله که مشکلی پیش نیاد اگر فردی بیمار شود، سیستم درمانی نیز وجود دارد. یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت گفته که آنها در حال حاضر ۷ میلیون دوز واکسن فایزر دارند. انتظار می رود ۳ و نیم میلیون دوز دیگر از واکسن فایزر در ماه نوامبر وارد کشور شود./ 

کد خبر 9636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =