جشنواره برای کودکان،  در سارایوو

امروز و فردا (شنبه و یکشنبه گذشته) دومین جشنواره کودکان سارایوو در سالن «میرزا دلیباشیچ – اسکندریه» برگزار می شود. مانند سال گذشته، این رویداد مکانی برای شادی، سرگرمی و شادی کودکانه است که تمام خانواده از آن لذت خواهند برد.

افتتاحیه رسمی برای روز شنبه در ساعت 11 صبح برنامه ریزی شده بود که در آن وزیر اقتصاد زلاتکو میاتوویچ و همچنین نخست وزیر دولت کانتون سارایوو، نیهاد اوک برای حاضران سخنرانی کردند.

در این جشنواره بیش از 100 شرکت و برند داخلی و خارجی از حوزه‌های مختلف تولید و توزیع محصولات برای خردسالان و خانواده‌هایشان شرکت کرده اند. این رویداد فرصتی است تا تمامی بازدیدکنندگان در هنگام خرید محصولات از تخفیفات ویژه برخوردار شوند تا در کنار کوچولوهای خود در یک محفل سرگرمی و آموزشی شرکت کنند. تعداد زیادی از غرفه داران با کیفیت بالا، در زمینه های مختلف تولید و فروش تجهیزات کودک، غذای کودکان و مادران، اسباب بازی، پوشک، لوازم آرایشی کودکان، پوشاک و همچنین آموزشگاه های زبان، آموزشگاه های ذهنی ریاضی و مدارس برنامه نویسی، پیشنهاد منصفانه این رویداد را تکمیل خواهند کرد.

والدین و هر کسی که برای بازدید خانوادگی از این رویداد منحصر به فرد در سارایوو (جشنواره کودکان) وقت بگذارد، از یک برنامه نمایشگاهی غنی و جالب و همچنین بخش جشنواره برنامه که توسط کودکان پیش دبستانی سارایوو (کلاس های رقص و موسیقی، گروه های کر و مدارس ابتدایی) برگزار می شود، لذت خواهند برد.

این محل آموزش، سرگرمی، رقص و احساسات صمیمانه خواهد بود.

جشنواره کودک به عنوان یک پروژه مسئولیت اجتماعی، "یکشنبه کودک" را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد و از ایجاد برنامه هایی برای کودکان و خانواده ها حمایت می کند.

https://sarajevotimes.com/festival-for-children-this-weekend-in-sarajevo

September 23, 2023

انجام برنامه ها و فعالیت های مفرح و نشاط آور آموزشی و پرورشی فراگیر در سطح جامعه، خصوصا در میان اقشار مخاطب خاص (کودکان، نوجوانان، جوانان و زنان) می تواند به نحو بسزایی موجب ایجاد تحرک و پویایی جامعه شود.

بنظر می رسد: اهتمام ویژه به اجرای این گونه برنامه ها در فواصل زمانی مستمر در طول سال، علاوه بر حفظ، رشد و پرورش نسل پایه در جامعه و حتی تحقق توسعه پایدار، تا حدود زیادی می تواند از بروز بسیاری از پرخاشگری ها یا حتی اعتراضات و ناجنبش های اجتماعی و ...، جلوگیری کند.

کد خبر 17068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =