ابراز تسلیت مقامات و مردم بوسنی و هرزگوین در پی اقدام تروریستی کرمان

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفت.

المدین کوناکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در این پیام با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

در پیام وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین آمده است: خبر ناگوار حمله تروریستی در شهر کرمان که منجر به کشته شدن افراد بی گناه و جراحت و آسیب دیدگی عده زیادی شد، موجب نگرانی و ناراحتی عمیق شد.مراتب تسلیت قلبی خود و وزارت امور خارجه بوسنی و هرزگوین را به شما و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارم.

همچنین در پی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان، دفتر یادبود شهدای این حادثه تروریستی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو گشایش یافت.

ابراز تسلیت مقامات و مردم بوسنی و هرزگوین در پی اقدام تروریستی کرمان

مقامات سیاسی، سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و دیپلمات‌های مقیم، شخصیت‌های فرهنگی، مذهبی، نخبگان و فعالان مدنی، فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ بوسنی، ایرانی‌های مقیم با حضور در محل سفارت کشورمان در سارایوو ضمن امضا و نگارش یادبود در این دفتر مراتب تأسف و اندوه خود را نسبت به این حادثه دردناک به سفیر کشورمان ابلاغ کردند.

امضا کنندگان دفتر یادبود واکنش جامعه جهانی را به اقدامات تروریستی خواستار شدند.

ابراز تسلیت مقامات و مردم بوسنی و هرزگوین در پی اقدام تروریستی کرمان

رئیس العلماء جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین با حضور در سفارت کشورمان ضمن امضای دفتر یادبود، گفت: «اینجانب به نمایندکی از جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین، این اقدام تروریستی در شهر کرمان را تسلیت گفته و محکوم می کنم. خداوند متعال به خانواده شهدا صبر عنایت فرماید. این اقدام یکبار دیگر تایید می کند که جنایتکاران هیچ دین و ملتی ندارند. آن ها فقط ترسوهایی هستند که افراد بی گناه را هدف قرار می دهند.

کد خبر 18161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =