روزنامه شاماکال، چاپ داکا، ۲۹ اوت: پلیس یک دانشجوی زن را به اتهام عضویت در گروه شبه نظامی ممنوعه انصارالاسلام بازداشت کرد. یگان پلیس مبارزه با تروریسم و جنایت های فراملی (CTTC) روز پنجشنبه او را در شهر داکا دستگیر کرد. پدر زبیده صدیق نَبیلا (۱۹ ساله) یک معلم است. این اولین بار است که یک عضو زن انصار الاسلام بازداشت می شود.

روزنامه شاماکال، چاپ داکا، ۲۹ اوت: پلیس یک دانشجوی زن را به اتهام عضویت در گروه شبه نظامی ممنوعه انصارالاسلام بازداشت کرد. یگان پلیس مبارزه با تروریسم و جنایت های فراملی (CTTC) روز پنجشنبه او را در شهر داکا دستگیر کرد. پدر زبیده صدیق نَبیلا (۱۹ ساله) یک معلم است. این اولین بار است که یک عضو زن انصار الاسلام بازداشت می شود. به گفته پلیس، زبیده در بازجویی مقدماتی گفت که در اوایل سال ۲۰۲۰ یک حساب جعلی فیس بوک با نام مستعار باز کرد و با پیوستن به صفحه رسمی انصارالاسلام در فیس بوک خواندن فیلم های افراطی و نوشته های مختلف را آغاز کرد. بستر رسانه ای آنلاین را برای انتشار گسترده این ایدئولوژی در بین همه انتخاب کرد.
 
در این میان، خانواده برای ازدواج با او پیشقدم شد. اما او به صراحت اعلام کرد: وقتی او به میدان جهاد فرا خوانده شود، در ردیف اول قرار خواهد گرفت. حتی اگر لازم باشد شهید می شود اما از این مسیر عقب نشینی نمی کند. اگر دامادی پیدا شود که او نیز چنین ایدئولوژی داشته باشد، ازدواج می کند، در غیر این صورت نه. در دو سال گذشته، زبیده خود را برای مشارکت در زمینه جهاد از طریق مراحل مختلف آماده کرده است./

کد خبر 8122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =