چترتون دیکسون، کمیسر عالی [سفیر] بریتانیا در بنگلادش، با اشاره به اینکه بنگلادش به عنوان یکی از موفق ترین کشورها در انطباق با چالش تغییرات آب و هوایی است ، گفت: "ما باید از بنگلادش چیزهای زیادی در مورد سازگاری یاد بگیریم." او روز شنبه پس از بازدید از یتیم خانه «شیشو پالی پلاس» در منطقه سریپور این سخنان را مطرح کرد.

روزنامه ایندیپندنت، چاپ داکا، ۷ نوامبر: چترتون دیکسون، کمیسر عالی [سفیر] بریتانیا در بنگلادش، با اشاره به اینکه بنگلادش به عنوان یکی از موفق ترین کشورها در انطباق با چالش تغییرات آب و هوایی است ، گفت: "ما باید از بنگلادش چیزهای زیادی در مورد سازگاری یاد بگیریم." او روز شنبه پس از بازدید از یتیم خانه «شیشو پالی پلاس» در منطقه سریپور این سخنان را مطرح کرد. 
 
دیکسون گفت که بنگلادش سهم مهمی در موفقیت نشست COP-۲۶ داشته است. بنگلادش در سطح ملی دستاوردهای زیادی داشته است. نخست وزیر شیخ حسینه سهم بزرگی در این دستاورد داشته است. ما فکر می‌کنیم که کل جهان در حال تغییر برای ساختن آینده‌ای بدون کربن است. ما از تغییراتی که دولت بنگلادش برای ساختن جامعه ای بدون کربن با قدرت و برنامه ریزی خود ایجاد کرده است، استقبال می کنیم. وی همچنین گفت: بنگلادش و بریتانیا این فرصت را دارند که تا سال ۲۰۵۰ با یکدیگر برای ایجاد جامعه ای بدون کربن کار کنند. رابطه ما با بنگلادش طولانی است./ 

کد خبر 9635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =