لرد طارق احمد، وزیر امور مشترک المنافع، سازمان ملل متحد و جنوب آسیا اظهار امیدواری کرده است که انتخابات بعدی در بنگلادش شفاف خواهد بود. وی این امیدواری را در سمیناری با عنوان "پیشرفت مشارکت بنگلادش و بریتانیا" که ظهر دوشنبه (۱۵ نوامبر) در آکادمی خدمات خارجی بنگلادش در داکا برگزار شد، ابراز کرد.

روزنامه ایندیپندنت، چاپ داکا، ۱۵ نوامبر: لرد طارق احمد، وزیر امور مشترک المنافع، سازمان ملل متحد و جنوب آسیا اظهار امیدواری کرده است که انتخابات بعدی در بنگلادش شفاف خواهد بود. وی این امیدواری را در سمیناری با عنوان "پیشرفت مشارکت بنگلادش و بریتانیا" که ظهر دوشنبه (۱۵ نوامبر) در آکادمی خدمات خارجی بنگلادش در داکا برگزار شد، ابراز کرد.
لرد طارق احمد همچنین دلیل این همه علاقه به بنگلادش را توضیح داد. او می گوید که اکنون بنگلادش نه فقط در منطقه اقیانوس آرام بلکه در جهان کشوری مهم است. به همین دلیل است که بریتانیا روابط خود را با بنگلادش در زمینه های مختلف افزایش می دهد. طارق احمد گفت که بریتانیا از رهبری بنگلادش در منطقه اقیانوس هند استقبال می کند. بنگلادش بزودی رئیس انجمن حاشیه اقیانوس هند (IORA) می شود. ما امیدواریم که بنگلادش تحت رهبری خود به خوبی به جلو حرکت کند. طارق احمد پس از این سمینار در پاسخ به پرسشی در نشستی خبری گفت که انتخابات آزاد و عادلانه برای دموکراسی در هر کشوری ضروری است. به همین دلیل است که بریتانیا انتظار دارد در بنگلادش نیز انتخابات شفاف و آزاد برگزار شود./ 

کد خبر 9864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =