به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه بین المللی سنتی کتاب در سال ۲۰۲۱ در کلکته برگزار نشد. برگزارکنندگان با وجود اینکه چند بار تاریخ نمایشگاه را تغییر دادند اما در نهایت نتوانستند نمایشگاه کتاب را برگزار کنند. دولت ایالت بنگال غربی هند اخیراً مجوز برگزاری نمایشگاه کتاب در سال ۲۰۲۲ را صادر کرده است زیرا کرونا در مناطق مختلف از جمله کلکته کنترل شده است.

روزنامه ایندیپندنت، چاپ داکا، ۱۳ نوامبر: به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه بین المللی سنتی کتاب در سال ۲۰۲۱ در کلکته برگزار نشد. برگزارکنندگان با وجود اینکه چند بار تاریخ نمایشگاه را تغییر دادند اما در نهایت نتوانستند نمایشگاه کتاب را برگزار کنند. دولت ایالت بنگال غربی هند اخیراً مجوز برگزاری نمایشگاه کتاب در سال ۲۰۲۲ را صادر کرده است زیرا  کرونا در مناطق مختلف از جمله کلکته کنترل شده است.
 
این نمایشگاه از ۳۱ ژانویه تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. صنف ناشران و کتابفروشان، ارگان برگزارکننده نمایشگاه کتاب، بعد از ظهر جمعه در نشست خبری که در باشگاه مطبوعاتی کلکته برگزار شد، تاریخ برگزاری این نمایشگاه را رسما اعلام کرد. در این نشست خبری عنوان شد که موضوع نمایشگاه کتاب امسال "کشور بنگلادش" است. در نمایشگاه کتاب کلکته به مناسبت پنجاهمین سالگرد استقلال بنگلادش، برنامه های مختلفی در مورد بنگلادش برگزار می شود. انتظار می رود بنگلادش نیز در این نمایشگاه در پارک مرکزی در کلکته شرکت کند./

کد خبر 9866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =