سفر پرمخاطب ترین اینفلوئنسر گردشگری در بالکان به ایران

کریستین ایلیچیچ پرمخاطب ترین اینفلوئنسر سفر در بالکان از کشور کرواسی با 370 هزار دنبال کننده به همراه همسرش به ایران سفر کرد

کریستین ایلیچیچ پرمخاطب ترین اینفلوئنسر سفر در بالکان از کشور کرواسی با 370 هزار دنبال کننده به همراه همسرش به ایران سفر کرد و محتوای تولیدی وی در سراسر بالکان و از جمله در بوسنی و هرزگوین مورد توجه مخاطبین و رسانه‌ها قرار گرفت. وی پیش از این سفرهایی به کشورهای افغانستان، کنگو، موریتانی، سودان جنوبی، یمن، ونزوئلا، هندوراس و گواتمالا داشته است.

ایلیچیچ در سفر به ایران از دو شهر اصفهان و تهران بازدید کرد و در مجموع تصویر مثبتی از ایران امروز به مخاطب خود منعکس کرد. او پیشتر در سفر به افغانستان مهمان خانواده‌ای شده بود که هم اکنون به اصفهان مهاجرت کرده و در سفر به ایران مجددا با ایشان دیدار کرد. بهبود شرایط زیست آن خانواده در ایران از لحاظ امنیت، رفاه، آزادی‌های اجتماعی و ‌حق تحصیل، خط داستانی بود که وی در محتوای تولیدی خود آن را دنبال کرد.

سفر پرمخاطب ترین اینفلوئنسر گردشگری در بالکان به ایران

برخی دیدگاه‌های منعکس شده توسط وی در قالب محتوای تولید شده در اینستاگرام و فیسبوک بدین شرح است:

اشاره به دروغین بودن تصویر منفی رسانه‌ای نسبت به ایران و جاری بودن زندگی در این کشور، نمایش آثار تاریخی و معماری برجسته اصفهان، نمایش سطح مطلوبی از رفاه در ایران، بازتاب مثبت نسبت به جایگاه اجتماعی و حقوق زنان در ایران، مصاحبه با روحانیون ایرانی در خصوص جایگاه موسیقی در اسلام، نمایش سرزندگی مردم و جوانان ایرانی، تنوع غذایی بالای ایران، قیمت ارزان سوخت و اقامت در ایران، کیفیت مطلوب اماکن اقامتی در کشورمان و مهمان نوازی ایرانیان.

اشاره به تجربیاتی همچون اخذ وجه بیشتر از مبلغ توافق شده توسط یک راننده تاکسی و فروشنده، تلاش یک متصدی صندوق رستوران برای فریب دادن او و بازگرداندن پول کمتر (با ذکر این نکته که چنین تجربیاتی در ایران معدود بوده و در بسیاری کشورها رایج است)، عصبی بودن برخی از شهروندان و تجربه یک مورد تلاش برای سرقت اموال وی.

ارزش پایین ریال ایران و سختی‌های حمل حجم بالای پول نقد و پرداخت وجه برای گردشگران خارجی.

ایلیچیچ با اشاره به تجربه مثبت خود از سفر به ایران، به مخاطبین خود قول داد مجددا به همراه یک گروه به کشورمان سفر کند.

سفر پرمخاطب ترین اینفلوئنسر گردشگری در بالکان به ایران

کد خبر 13323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =