عنوان: رسانه، اسلام و ما
نویسنده: دکتر سیّد محمد انور
زبان: اردو
ناشر: انتشارات ایمل
سال انتشار: ۲۰۱۹
درباره کتاب:
نویسنده این کتاب را به چهار بخش تقسیم کرده است. ۱. رسانه ها در عصر حاضر چیستند و انگیزه ها و پیامدهای رسانه ها چیست؟ ۲. رسانه ها چگونه بر علیه اسلام و مسلمانان به کار گرفته می شود و ترفندها و هدف از بهره گیری آن بر علیه دین اسلام چیست؟ ۳. از دیدگاه قرآن ارتباطات در اسلام چه مفهومی دارد و به عنوان شنونده و بیننده ما چه مسئولیتی داریم. قواعد بحث و مکالمه چیست و روش های دعوت دین چه می باشد؟ ۴. در پرتو اصول معین شده در قرآن در جهان رسانه ها ما چه کارهایی کرده و از چه کارهای باید اجتناب کنیم؟
نظر شما